Noblesse Wiki
Advertisement
Urokai Agvain
6-ty1.jpg
Wiek ponad 820 lat
Płeć Mężczyzna
Rasa Szlachcic
Przynależność Unia, Klan Agvain
Zajęcie 6-ty Starszy, Były lider klanu
Debiut Chapter 274
Status nie żyje

Urokai jest szlachcicem i byłym Liderem Klanu Agvain w Lukedonii . Jest jedym z sześciu liderów, którzy odmówili wstąpienia w Wieczny Sen i zdradzili poprzedniego Lorda 500 lat temu. Obecnie jest 6-tym Starszym w Unii .

Wygląd[]

Ma długie, czerwone, sięgające za ramiona włosy. Jako szlachcic ma także szkarłatne oczy, jednak lewe zranione, zakryte jest zakryte przepaską. Jako Lider klanu nosił ciemny strój, jako Starszy ubiera się w biel, ma także pelerynę

Osobowosć[]

Urokai jest niezwykle gadatliwą, zazdrosną i osobą. Jest także wybuchowy i pragnie być w centrum uwagi. Powodem dla którego zdradził Raia, była właśnie zazrość oraz poczucie, że jest niedoceniany. Oskarżył go o bycie obojętnym wobec wszystkich swoich zwolenników, jednak wzięcie pod swoje skrzydła Frankensteina, który był tylko człowiekiem. Urokai zgroził się wyeliminować Raia, by w ten sposób sprowadzić go ze 'złej' ścieżki. W chwili swojej śmierci przeprasza jednak za swoje zachowanie, bo w końcu zaczyna rozumieć działania Raia, który szanował ich życzenia.

Historia[]

Urokai traci oko

Urokai był liderem klanu Agvain, a także jedym z tych krórzy zdradzili Raia oraz Lorda . Swoje lewe oko stracił podczas potyczki z Frankensteinem , krótko po jego przybyciu do Lukedonii.

Urokai razem z Zargą w rezydencji Raia

Był bezpośrednio zaangażonany w incydent, który zmusił Raia do wejścia w stan hibernacji. Po odejściu z Lukedonii wstąpił on do Unii i został 6-tym Starszym.

Fabuła[]

Deklaracja Wojny[]

Śmierć Urokai

Moce/Zdolności[]

Urokai będąc byłym liderem klanu posiada znaczną moc. Jest silny zarówno pod wzdględem siły fizycznej, szybkości jak i siły duchowej.

Broń duszy : Broń duszy klanu Agvain nosi imię Dragus i ma formę glawii. Z jej pomocą

Wielki Wąż

Urokai bez większych trudności może odepchnąć ataki Frankensteina.

  • Wielki Wąż: Atak, który wykonuje razem z Zargą. Razem uwalniają energię swoich broni duszy (Zarga węża, Urokai smoka), które łacząc się przybierają postać smoka oplecionego dwoma wężami. Rai jednak z łatwością powstrzymuje ten atak.
Advertisement